Tuesday, September 27, 2005

Tomàs Camacho Molina

Què pot haver de més interessant que la divulgació d'un mateix? Però... qui et pot assegurar que això no es tracta d'una pedra en el silenci? D'una ampolla de nàufrag? ...o de l'espill d'aigua en el qual es va ofegar Narcís?
Un mateix... qui és? Jo no sóc jo... Sóc un espill de mil fragments en el qual es reflecteixen els altres. Gestos que perviuen en el blau immens dels temps. Morts que m'habiten, vius que m'eviten. Retrats intermitents...


Si estàs interessat o interessada en el món de la "pauma", en com fer la llata. L'Ajuntament de Mas de Barberans està duent a terme una iniciativa d'investigació mitjançant la seua Agent de Desenvolupament Local, Cristina Cardona, 627672132 / ccardona2@wanadoo.es

Una proposta d'avui, dia 28 de setembre de 2005. Part del que sé sobre el tema està publicat al llibre Els Reguers (1999) que vaig escriure en col·laboració amb Adrián Grau.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home